Illatmarketing

Mi az illatmarketing?

Az illatok tudatos használatával biztosíthatja vevői komfortérzetét, így a számukra megfelelő vásárláshoz segíti őket. Egy kellemes illat serkenti a vásárlási kedvet.

Miért fontosak az illatok?

A látás, a hallás, a szaglás által rögzült élmények az elsők születésünk után, ennek ellenére a szaglás teljes mértékűvé 10 éves korunk körül válik.
A kisgyermekek nem képesek meghatározni a környezetük illatát.

Az illatokra emlékezés inkább pszichológiai folyamat. Az agy rögzíti a színeket, és az illatokat.
Már 1935-ben, Donald Laird (pszichológus) feljegyezte, hogy a férfiak 80%-a, és a nők 90%-a vallotta, hogy erős érzelmi töltetű emlékeket idéz bennük egy-egy illat.

Példák:
A) Két teljesen egyforma Nike cipő esetén a legkeresettebb (a vásárlók 84%-a választotta) az volt, amelyiket illatos, virágokat ábrázoló dobozban árultak. Ugyanarról a cipőről volt szó!
B) Egy játékterem 45%-os forgalom növekedést regisztrált, miután a játéktérbe a levegőztető berendezésen keresztül édes, Pinacolada illatot permeteztek a levegőbe.
Próbálja ki, pl. két azonos árú hajfixáló zselé közül Ön is azt fogja meg vásárolni, amelyiknek  jobb az illata…

Következtetés:
Ne hanyagolja el vállalkozásában ezt a fontos tényezőt! Cégünk segít kiválasztani a legmegfelelőbb illatos stratégiát bevétele növelésére!

Mit kell tenni?
Kérjen egy ingyenes tanácsadást! Megoldásokkal szolgálunk az Illatmarketing területén, az illatos logó kialakításában, a helyiségek illatosításában, figyelembe véve minden igényüket.
Ne várjon, hagyja, hogy segítsünk ügyfeleit az orruknál fogva vezetni!

Kellemes Illatmarketinget mindenkinek!