illatosító

Illatosító gép bérleti akció!

Tavaszi akciónk keretében egy hónapi bérleti díjat elengedünk minden partnerünknek,

aki 2018. Március 21 és Április 30 közötti időszakban köt velünk legalább 12 hónapig tartó, minimum nettó 25.000 Ft havi díj ellenében illatosító gép bérleti szerződést.

Használja ki a lehetőséget, hogy egy kellemesebb környezetet nyújtson dolgozói, vendégei számára!

Ajánljuk a gép bérleti szerződést:

  • szállodáknak
  • irodáknak
  • üzleteknek
  • éttermeknek

 

 

illatosító akció

Illatosító akció: friss, tavaszi illatot minden helyiségbe!

Akciónk 2018.03.21-04.21-ig tart. 2db NEW Scent 100-as elemes illatosító készülékhez 4 db szabadon választott gélt adunk. Ajándékozza meg magát a tavasz illatával lakásában, üzletében, mosdóiban, öltözőiben!

 

elemes légtér illatosító

Elemes légtér illatosító új köntösben:

bemutatjuk az újratervezett Scent 100 NEW helyiség illatosítót.

A kisebb méret és a tetszetősebb formavilág alkalmassá teszi bármilyen helyiségben való elhelyezésre, pl. üzletben, otthoni környezetben, edzőteremben, mosdóban. Kétoldalú ragasztóval bárhova rögzíthető, így a választott kellemes illatot érezheti mindenhol.

Nyolc féle gél kiszerelésű illat közül választhatja ki a környezetnek legmegfelelőbbet.

  • grapefruit
  • vegyes citrus
  • hibiszkusz
  • len
  • jázmin
  • őszibarack
  • kék óceán
  • zöld alma

Ha minden helyiségben a  nyár friss illatát szeretné érezni, akkor a Scent 100 NEW az ideális választás.

https://www.specialscent.hu/shop/legter-illatosito-keszulekek/illatosito/

 

Sikerült tökéletesen lemásolnunk a tömény, vidám, az afgán borostyán karamellás illatával keveredő intenzív déligyümölcs, és fűszeres illatot, a Lurisia Chinotto illatát.

Tömény, mély, kiemelkedő illat, határozott déligyümölcs, tavaszi virág, és füves háttérillat jellemzi a fiatalos Aranciata illatát. A tiszta, és élénk citrom aroma, kiemelkedő intenzitásával összehangolja és meglágyítja a citromvirág és a citromhéj illatának emlékét.

Mindez Illatmarketing! Kitörölhetetlen emlék, mely hűségessé teszi partnereit!

Specialscent Europe büszkén számol be a miskolci erdőkkel körülölelt Resort Avalon Park illat logójának megalkotásáról.

Az illat logót Giovanni Festa parfüm mester kreálta, a létesítmény helyzetét figyelembe véve. A környező erdő illatát alkotta meg, a teljes harmónia érdekében. Ezt az üde illatot érezhetik szinte minden közösségi térben a vendégek, a diffúzoroknak köszönhetően.

Az illatjegyek, amik ezt az egyedi illatot alkotják, mind a Fej, mind a Szív, mind az Ösztön jegyeit képviselik, tökéletes harmóniát alkotva az erdő illatával. Meleg, érzéki, titokkal teli, tökéletes illat-kreáció.  Így született az Avalon Resort Fragrance.

A nagyobb helyiségek illatosítása oly módon lett kialakítva, hogy érezzék a vendégek már megérkezésükkor, a Hallban, a folyosókon, végig a SPA, és az edzőtermek helyiségeiig.  De ugyanezt az illatot érezhetik az épületkomplexum minden mosdójában, és külön kérésre a szobákban is.

Specialscent Europe az illat logó kreációján kívül a kivitelezésben is közreműködött, hordozható diffúzoraival, valamint a légkondicionáló berendezésbe csatlakoztatott gépeivel tette lehetővé, hogy a Park épületeiben mindenhol érezhető legyen ez az egyedülálló, különleges illat.

Specialscent Europe hamarosan a fürdőhabok, samponok, szappanok egyedi illatosítását is szolgáltatásai közé veszi, még exkluzívabbá téve bármilyen illat logót, így még felejthetetlenebb élményt kínálva, egy még hatékonyabb illatmarketing által.

Az Ön szállodája is örök élményt nyújthat, az illatmarketing használata által. Megoldásainkat személyre szabjuk, segítünk, hogy szállodája különleges, felejthetetlen emlék legyen vendégei számára, illat kreációink segítségével.

A pratoi Royal Prestige  játékterem is esszenciáink kellemes illatával várja vendégeit  több mint 1500 négyzetméteren.

A Riminiben található öt csillagos I Suite Hotel gyönyörű halljában  a Special Scent barack illata teszi még kellemesebbé a  vendégek számára a megérkezést.

 

Az Illatmarketing, és a légterek illatosítása egy újszerű szolgáltatás, melyet egy cég sem hagyhat figyelmen kívül. A Weboldal után a második legfontosabb arculat – tükröző, kommunikációs eszköz.

Az illattal való „berendezés”, amit úgy is ismerünk, mint a légterek illatosítása, az érzékekre ható kommunikációs eszközökhöz tartozik, csakúgy, mint az Illatmarketing, azzal a különbséggel, hogy nem rövid ideig tartó direkt kapcsolatot alakít ki a termék, vagy szolgáltatás és a felhasználó között, hanem az illatosítandó helyiség megfelelő atmoszféráját alakítja ki .